Drogi Użytkowniku / Kliencie!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep oraz przez inne witryny. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator")
Administratorem danych osobowych naszych Użytkowników / Klientów jest MAREK NAWROCKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Pracownia Złotnicza Marek Nawrocki, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadający NIP: 8581050669, posiadający REGON: 320168306, z siedzibą ul. Szczecińska 95, kod pocztowy 74-107, Radziszewo.
§ 2. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Jeśli zamierzasz założyć Konto Użytkownika oraz korzystać z wszelkich oferowanych przez nas usług, dokonać zakupów w naszym sklepie, wziąć udział w organizowanych przez nas wydarzeniach, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach związanych z funkcjonowaniem Sklepu, świadczeniem przez nas usług, organizowaniem przez nas różnych wydarzeń (dalej łącznie zwanych „Usługami”).
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
- Świadczenie wszelkich oferowanych przez nas usług oraz sprzedaż towarów oferowanych w Sklepie;
- Realizacja Twoich zamówień;
- Obsługa posprzedażna, w tym obsługa procesu reklamacyjnego (gwarancje oraz rękojmia);
- Marketing bezpośredni oferowanych usług i towarów, inny niż newsletter;
- Przesyłanie newslettera;
- Obsługa wszelkich zgłoszeń, które do nas kierujesz oraz kontakt z naszej strony w związku z zawartymi umowami, korzystaniem z naszych usług itp.;
- Realizacja wszelkich obowiązków spoczywających na Administratorze w związku z powyżej opisanymi działaniami, w tym w szczególności obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Podstawa prawna przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
- Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością, koniecznością wystawienia dokumentów magazynowych, księgowych lub innych art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- Wyrażona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na przetwarzaniu danych w celu / celach:
- ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
- prowadzenia marketingu bezpośredniego;
- monitorowania aktywności użytkowników;
- analitycznych i statystycznych;
- badania satysfakcji klientów;
- kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą poprzez e-mail oraz telefon;
- zapewnienia obsługi usług płatniczych;
- zapewnienia bezpieczeństwa usług, które świadczymy;
- organizacji programów lojalnościowych, konkursów, wydarzeń, akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;
- windykacji należności i prowadzenia postępowań sądowych;
- przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienia rozliczalności (wykazania spełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).
Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę, świadczyć oferowane przez nas usługi:
- adres e-mail, hasło;
- imię i nazwisko, dane adresowe, dane kontaktowe w przypadku zawarcia i wykonania przez nas umowy sprzedaży (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą są to także dane prowadzonej działalności);
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z następującymi zasadami:
- zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość,
- ograniczonego celu,
- minimalizacji danych,
- prawidłowości,
- ograniczonego przechowywania,
- integralności i poufności,
- rozliczalności.
Podanie danych:
- Podanie danych jest konieczne dla zawarcia i wykonania umowy. W niektórych przypadkach obowiązek podania danych wynika z obowiązujących przepisów np. na potrzeby wystawienia dokumentów finansowych. Podanie danych na potrzeby przesyłania newslettera jest dobrowolne.
Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
- brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie;
- brak możliwości korzystania z usług Sklepu;
- brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie;
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie;
- brak możliwości skorzystania z wszelkich innych świadczonych przez nas usług, w tym zarejestrowania się w naszych serwisach;
Możliwość cofnięcia zgody:
- w każdej chwili
§ 3. OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych;
- ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z zawartą umową;
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą;
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego
§ 4. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL (Secure Socket Layer), a ponadto nasze bazy danych są zabezpieczone przed wglądem osób trzecich. Jedynymi osobami uprawnionymi do dostępu do Państwa danych są nasi pracownicy lub współpracownicy (osoby upoważnione), względnie podmioty przetwarzające dane osobowe w naszym imieniu. - w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
§ 5. TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- żądania przeniesienia danych do innego administratora,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
- o z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
- o jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
§ 6. CIASTECZKA
Nasz Sklep oraz nasze serwisy, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
- umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcjonalności
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
- usunąć pliki cookies
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
- zapamiętywania informacji o Twojej sesji
- statystycznym
- marketingowym
- udostępniania funkcjonalności
- Firefox
- Chrome
- Safari
- Internet Explorer / Microsoft Edge
§ 7. USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:
- dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia naszych serwisów;
- dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego;
- podmiot realizujący dostawę towarów;
- podmiot realizujący wysyłkę korespondencji;
- dostawca płatności;
- biuro rachunkowe;
- dostawca lub opiekun oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe);
- podmiot zapewniający usługi marketingowe;
- podmiot zapewniający usługi statystyczne;
- odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 8. PROFILOWANIE
Korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany, tj.:
- profilowanie jest wykonywane na podstawie posiadanych danych, w szczególności takich jak: dane dotyczące świadczonych usług, informacje pozyskane za pomocą plików cookie, w tym dane transmisyjne, dane o lokalizacji;
- profilowanie ma wpływ na informacje marketingowe oraz oferty, jakie będziesz otrzymywać (oferty dopasowane do Twoich potrzeb).
§ 9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA OBSZAR EOG
Administratorowi przysługuje prawo przekazania danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy / świadczenia usług do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (Google, Facebook i in.), przy czym są to podmioty, które przystąpiły do porozumienia w sprawie Tarczy Prywatności UE – USA. Przysługuje Państwu możliwość uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.
§ 10. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych? A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności? Napisz na adres e-mail: administrator@jubiler-szczecin.pl lub prześlij do nas korespondencję pocztą tradycyjną na adres Administratora wskazany w § 1 powyżej.
Zmiany naszej Polityki Prywatności
Jako Administrator zastrzegamy sobie prawo zmiany naszej Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej treści na naszej stronie internetowej. Po dokonaniu zmiany polityka prywatności ukaże się na stronie z nową datą.
Szczecin, dnia 01 maja 2020r.